This Noob is a TOTAL FAIL!!! ROFL! 22 comments

Who lip-syncs Justin Beiber besides 11 year old girls?!? Seriously! LOL!


Get A Trackback Link

21 comments

Yeah, May 13, 2010

I’d fuck him.

Anonymous, May 13, 2010

why is this on stickydrama?

poppy, May 13, 2010

Hehe funny

Anonymous, May 13, 2010

Biebers fanbase revolves around tweens, fags and pedos.

Anonymous, May 13, 2010

ewwww braceface

Anonymous, May 13, 2010

^^^why would you ew at “braceface”… if anything to ew about people you ew at braces? plus this kid looks like hes maybe 15-16yrs old you pedo

Anonymous, May 13, 2010

why did sticky approve this?

Anonymous, May 13, 2010

TOTALLY GAY!!! this dude has no fucking life and looks 12 rofl!

Hailya, May 13, 2010

If I were 15 and liked Justin Bieber, I’d think this was cute.

I don’t think this is so bad. It’s not like he’s lip-syncing a song about fucking girls here and there and drinking booze.

Anonymous, May 14, 2010

You’re all as retarded as each other.

HEHAw, May 14, 2010

lol

Anonymous, May 14, 2010

lol.wowww

Anonymous, May 14, 2010

Fucking attention whore.
He’s ugly too.

Anonymous, May 14, 2010

oh no, thats jesse michael? he sits on add sites like maxadds and infinite adds all day. -.-

Anonymous, May 14, 2010

wtf, creepy!

KARINAVONTEXAS, May 15, 2010

justin is a faggot ugh hes so annoying he needs to hurry up and go through puberty already

blainebrodown, May 15, 2010

justin bieber and this fucking assclown BOTH needa get wrecked by a mac truck

just sayinnn’

zigzag, May 15, 2010

Is this kid in his little sisters bedroom or is the shitty camera making the walls look pink? Either way it goes quite nicely with his “hardass” attire.
Horrible lip synching….I don’t even know why people post themselves lip synching songs…what’s the purpose other than making yourself look like a dick?
The icing on the cake: Justin Beiber.
“I dress like a total gangster” + “I like Justin Beiber” = “Please rape me in the ass”
-_______-

Daniellejaye, May 16, 2010

Well, as stupid as this video is. It’s sure as hell accomplishing his goal. Look how many fucking girls have commented on that shit saying “I love you”, “You’re cute” and “Get in my pants”.

JesseMichaelNJ, June 13, 2010

that is me in the video i am jessemichaelnj, myspace.com/officaljessemichael this video was made to see how many girls would hit on me but my next video is me actually singing lets see if i become famous 😉


[Leave a comment]

Name:    E-mail:
Website:
Your message: